onsdag 25. mai 2011

Cappuchino, peoner & franske kjeks ;o)

Lurer meg til ett blogginnlegg, cappuchino og
kjeks mens gullet sover ;o)
Har nettopp trillet tur og fikk med meg noen nydelige
peoner hjem under vogna ;o)






Blomstrene er fra Interflora
(tilbud denne uken kun 59,-),
kjeksene er kjøpt i Paris ;o)

Dette er første dag på lenge jeg ikke har noen planer...
Tenkte å ha en liten "date" i kveld med film og
Tikka Masala ;o)))
Får prøve å roe litt ned før nok
en travel helg ;)

Ha en super dag ;o)

Varme klemmer

4 kommentarer:

Lotta sa...

Wow for en nydelig blogg du har:)
La meg som følger:) De flaskene er å få kjøpt på Ultra:)Nydelige peoner hos deg! Klemmer

Prinsesse Vilikke sa...

Herlig! Peoner er så flotte!

Unknown sa...

Jeg skal løpe (les kjøre) og kjøpe peoner da.. Nydelige...Kjempefine bilder du viser. klem på deg

Henriettes hus sa...

Herlige bilder ♥

Var også å kjøpte peoner idag ♥
NYDELIG..

Ha en fin fin onsdag.

Henriette