mandag 24. september 2012

Høst

I dag har det vært sol & blå himmel men luften
er kald og frisk. Lillebror har vært hjemme fra barnehagen
og vi har vært og kjøpt vintersko, vært hos bestemor
og gått ute i det fine været ;)
Ifra hagen har jeg plukket rognebær og tatt i stor vase.
Greit med det som kan plukkes rett
fra hagen ;o)





Har plukket litt epler fra hagen også.
Epletreet bugner over av epler og greinene henger
tungt ned av vekten fra dem.
Laget litt syltetøy til kveldsmaten i kveld enkelt
og greit ;o) Elsker hjemmelaget
syltetøy!! ;o)




Her er en trøtt lillebror som ser på
Mikke Mus ;o)




I dag er jeg übertrøtt!! Lillebror var mye våken i natt.
Var herlig å få vært litt ute i dag også - vet
jo aldri når høststormne begynner!!




Ønsker dere en avslappet og fin
høstkveld ;o))


Varme høstklemmer fra meg
















4 kommentarer:

ingridsboble sa...

Epler fra hagen hørtes deilig ut! Og ingenting som slår hjemmelaget syltetøy :)
Her har det vært grått i hele dag og nå ser det ut som vinden tar seg opp. Så da er det deilig med fyr i peisen og en varm suppe til middag!
Ha en fin kveld :)
Ingrid

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, det er bare å nyte dagene mens de enda er fine og full av farger:) Herlig å plukke med seg naturen inn!

Bondekjerringa sa...

Heldig du er som har epletre i hagen. Jeg burde absolutt hatt et i hagen jeg og - er jo nesten skammelig å bo i Hardanger uten frukttrær! ;)

Ha en flott kveld. Klemmer fra Bondekjerringa

Anines hvite verden sa...

Fine bilder ♥

Epletreet vårt har kun ett par epler i år gitt.. men gode er de få som henger der! ;)

FIN kveld til deg! Klem