fredag 30. november 2012

Den gang i fjor...

Er det ikke rart hvor fort man glemmer!?
Jeg måtte faktisk gå tilbake til desember i fjor på
bloggen for å se hvordan jeg pyntet da. Det 
blir nok en litt mer stilren jul i år men nærmere
julaften når juletre og røde lys er på plass kommer
nok julestemningen for fullt ;o))
Her er noen tilbakeblikk
fra i fjor ;o)








Ååååå, jeg elsker jul *smil* ;o))

I dag har det skjedd noe nytt og spennende også.
La oss bare si at det blir ett nytt år med nye
muligheter ;o)

God adventshelg ;o)))


Klemmer fra meg ;o)





4 kommentarer:

Barkeblikk sa...

Oi, nå ble jeg veldig nysgjerrig ;-)

Så fint det var hos deg i fjor, gleder meg til å se hvordan ditt julehjem blir seende ut i år :) God helg!

Fru Usken sa...

oooo så spennende!
var jo kjempefint å julete hos deg i fjor da! jeg liker når det syns at det er jul:)))

Brunt sukker sa...

HEI :)
KOSELIGT PYNTET
FINE BLOGG DU HAR!
NYT HELGEN KLEM ELI:)

Unknown sa...

For noen flotte bilder! Så fint og stemningsfullt!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

klem Penny