fredag 21. juni 2013

Uashmama

Da jeg var på bloggtreff på Vikse for noen uker
siden ble vi sponset med flotte Uashmama
poser fra Brunos Interiør i Haugesund.
Dette er papirposer som kan vaskes 
og de produseres i Lucca
Italia. Kjempe kuule!










I min pose står hundeskjeks.
Telysholderen er ett helt vanlig kokosnøttskall
jeg har vasket og tørket. Det er så fint
med naturlige materialer nå om
sommeren ;o)






Nydelige rosa peoner ha kommet i hus også.
Gleder meg til se blomstrer ;o))


Bloggen har bikket over 300 000 sidevisninger også.
Ett ydmyk takk til alle dere som titter
innom og finner bloggen inspirerende.
Bloggen er ett positivt hvilerom for
 meg og det håper jeg den er for 
dere også   



Varme klemmer fra meg 
 









4 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

heia:) Takk, for det...:)) Dei posene e tøffe, eg va på Brunos i går å kjøpte ein i svart...:))Va å snopa litt i går...fnis..
kjempe kuule.
Ha ei fine helg.
Knip
Ann Elin ;)

Mitt og vårt hjem sa...

Så tøffe dei Uashmama posene:)
Oii,så lurt med kokosnøtten da,kjempefin.
Ha ei super midtsommer og helg:)
Klemz..

nr.15 sa...

Digger de posene, eg bruker de og til blomster:)
Lur idê med den kokosnøttå!
Nå skal eg snart te sommarbyen og jobba;)
Klem

Fabelaktig sa...

fint som alltid hos deg, søta!

Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

Fiin søndagskveld!
klemklem
-Maia