torsdag 1. desember 2011

Julestemmning

Lys & dus julestemmning går igjen i huset
og det er så koselig med levende lys, adventstake og
julestjerner.



Svibelen har kommet ut i blomst
og lukter herlig ;o)))
Så adventsstaken er flyttet & lysbrettet er tilbake
på salongbordet ;o))



Trollhasselen har fått litt nytt også.
Perlene har jeg hatt i flere år og jeg syns de er så yndige.
Fuglene i sølv er fra Søstrene grene, men
vi har dem på kremmerhuset også ;o)







Ble litt kjapt innlegg i dag.
Så at nettet virket så da gjelder det å skyndte
seg for det virker som regel bare noen
minutter om gangen!!  (grrrrr) ;o))

Nå er det straks jobb til sju i kveld for min del!

Ha en fabelaktig dag ;o)


Varme klemmer fra meg





3 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fint:) Er sååå glad i sånne fulgler jeg:D Har to stk selv. Tror jeg må skaffe meg svibel snart ejg også! De lukter jo såå godt<3

Fabelaktig sa...

De små perlene var virkelig vakre!
Herlig!

En fortryllende 1. desember til deg og dine.
Maiaklem

deasogmia sa...

Så fine bilder! de fuglene er såå fine!

ønsker deg en god adventstid