torsdag 3. mai 2012

Litt "glæm" ;oD

Den siste tiden har jeg ofte vært innom HM Home
på nettet og sett om de har fått tilbake
paljett putene - men uten hell :-(
MEN - i København hadde de dem  (jippi)
og to ble med hjem ;o))))))







Ble litt mer "piff" i sofaen nå ;o)))))
Må bare vise noen kjempe fine posters som 
har kommet inn på Kremmerhuset! De finnes i flere
motiver men jeg har valgt av sommerfugl og øyenstikker.
Får se hvor de ender opp etter hvert 
hjemme ;)






Nå må jeg rydde...off ..men 
gidder egentlig ikke...
Jaja ;o)

Ha en fin kveld da ;o))

klemklem



4 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

De er så nydelige de putene der!:) De passet kjempegodt i sofaen din:)

Klem

Hiltonfruen sa...

Såå fine puter ! Kremmerhus bildene går jeg også og venter på. Håper de er i "min" Kremmerhus butikk i morgen, og da skal de også få pryde min vegg. :-) Super fine!
Klem.

Fabelaktig sa...

Åh så fine puter :)

Fineste torsdagskvelden, vakre!
KLEM

Myke minutter sa...

Grattis med paljettputen!! Jeg har den i sølv :) Klemmer