mandag 11. april 2011

Verdens beste gaver ♥ fra verdens beste venn ;o)

En litt for tidlig bursdagsgave dumpet i fanget mitt i dag fra
verdens beste venninne



To kopper med tefat fra Pip, LÅÅÅÅV IT ;o)))



Ni heklede små kurver til å ha påskegodter i
i rosa, hvit og lyse blå.
Såååååå søte


 Nydelig, nydelig smykke med navnenen til mine to
prinser ;o) Er jeg ikke heldig? ;o)


TUSEN TAKK LIV KATHRINE

Hvordan skal jeg toppe dette til deg???
Hehe ;o))

NYT KVELDEN ALLE SAMMMEN ;O)))


Klemmer fra heldige meg








3 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Wow !! For en presang !! Det smykket var jo bare vakkert..hvor har hun kjøpt det ?

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Heldige deg, for en flott gave.

Jeg lurer også på hvor hun har fått kjøpt smykket?

Klem

Anonym sa...

Åååå, såå kjekt at du likte presangen :) Smykket er kjøpt hos Anette Smidevold fra Sverige. Her er linken til hennes blogg: http://smycketpiffa.blogspot.com/.
Glad i deg <3
Stooooor klem fra Liv K. :) <3 <3