søndag 26. juni 2011

Søndag & friske roser ;o))


Til helgen kjøpte jeg ti langstilkede
dusrosa roser på torget ;o)
 Jeg syns det er så fint med friske
blomster.Det kan forandre
ett helt rom!

Nydelige......



Lekte litt med kamera i dag ved å slippe mer
lys gjennom lisen i motlys ved
å åpne lukkeren. Fungerte veldig bra..
disse bildene er uredigerte!

Elsker jo å ta bilder og har vært
"hobbyfotograf" i noen år nå men
det er alltid noe nytt å sette seg inn i ;o))


Skulle hatt nytt kamera også. Fikk seg noen støt og MYE
sand i seg da vi bodd i Qatar....
Blir uansett
Nikon igjen, love it ;o)))

Snakker om nytt : i dag fant jeg HULL i
sofaen, NEI, Nei, nei!!!
Den har ti år jubileum i år da så den har vel
"tatt kvelden" hehe ;o))
Får se om det blir ny sofa på oss enda da.
 Fremdeles mye som
mangler oppe i andre etasje så skattepengene
går nok til lister, gulv og sparkel :-P



Håper alle får en fin søndag ;o))
Her går det på halv maskin i dag da jeg var oppe til to
i natt og serverte og ryddet etter bryllup.

Var morsom å servere da.
Flott bryllup og
nydelig brudepar ;o)))


Søndagsklemmer fra meg ;o)




2 kommentarer:

Signe sa...

Friske roser er klassisk og vakkert :)
Og hvilke bord er det du har der? Helt nydelig er det uansett!

Klem,
Signe

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempeflott med friske blomster i hus. Og nydelige bilder! Har bestillt meg Nikon selv:D Kommer om 2-5 dager;) Gleeeder meg! Synd med sofaen din..men du finner vel sikkert en ny flott en da:)