mandag 8. august 2011

Barnerom tips : vimpler & bokstaver av tapet ;o)

Jeg har en del tapetprøve-bøker hjemme,
de kan brukes til alt mulig fra
kortlaging til bilder og
dekorasjoner.

I dag lagde jeg vimpler til lillebrors
rom..super enkelt ;o)
Henger over sengen
 hans ;o)



Har også lagd bokstaver til rommene av
trebokstaver fra
Kids Room.



Storebror valgte såklart svart tapet til hans
bokstav ;o)))


Nok en dag er snart over, har gjort
nesten ingenting i dag da jeg har
litt problemer med nakken etter
 en prolaps fornoen år siden :-P
Fysio i morgen...igjen!!

Første barnehagedag for lillebror også i
morgen.
Han skal begynne i ny barnehage så det
blir spennende !

Ha en fin kveld alle sammen ;o)

Klem Elisabeth





9 kommentarer:

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Kjempefin vimpelrekke du har laget:)
Jeg har også lenge hatt planer om å tapetsere noen bokstaver men har enda ikke rukket det.

Flott ble det:)

Klem

Fru Emma sa...

Å, så fint det ble! Og så smart! Supert tips:-)

Unknown sa...

Så fint det ble.. Klem Henriette

Fabelaktig (Maia) sa...

Så lurt! Den ideen er notert bak øret. Må si du er kreativ og flink altså :)

Jeg håper nakken din blir bedre snart.

Ønsker deg en herlig start på uken og en fabelaktig uke videre. Her blir det noen hektiske jobbdager, men det er bare gøy!

Klemklem

Arlens boblebad sa...

Det var lurt!Det vil jeg prøve også.Skulle ønske jeg hadde mer tid, går jo mye tid her inne til å få alle de gode ideene...
Klem Linn

Signe sa...

Så smart!
Jeg hadde tenkt å sy meg en vimpelrekke, men jeg er liksom ikke verdensmester i sying akkurat så dette er jo et godt alternativ :)

Klem,
Signe

Lindas Lille Leilighet sa...

Ble kjempefint:) Har gått med den ideen i hodet selv en stund..kanskje du kickstartet meg nå;D

Hanne Margrete sa...

Nå ble jeg veldig innspirert!! Så smart å lage vimpler av tapetprøver! Denne var veldig søt:)

Klem fra Hanne:)

mettehobby sa...

Så nydeligt!! Så flinke å kreative du e!! :) Kjempefint me lavendel i kvaster ja!! Vimplane va jo barra heilt skjønne da!! Kosa dg videre :)