tirsdag 27. september 2011

Oj, oj, oj....

Her sitter jeg og har begynnt å montere
plafonden til baderommet med
ikke mindre enn
170 prismer!!!!



Jeg klarte ikke helt å bestemme meg
for hvilken lampe vi skulle ha,
så jeg tok en kjangs.
Men - med alt dette arbeidet håper jeg det
blir bra ;o))


Slik skal den se ut når den er
montert......
Så får vi se hvordan det blir ;o))))

Får fortsette senere for nå må
lillebror hentes i barnehagen....
og da er det greit å gjemme alt som
heter krystaller!! Hihi ;o)

Klapp & klem fra meg ;o)))









5 kommentarer:

Dronninghuset sa...

oj, hvilken jobb. beundringsverdig jobb. finnes slike lamper som "hobbypakninger- gjør det selv"? visste ikke det jeg.
lykke til. du er flink.-)
klem TOVE

Unknown sa...

Haha, nei..jeg har bare kjøpt den umontert ;o)
Klem Elisabeth ;o)

Unknown sa...

Oi det er litt av en jobb, mye pirk kan jeg tenke meg. Huseker bare de 20 krystallene som skulle på min..
Den var kjempefiiin.

Klem

Fabelaktig sa...

Stilig!

Fabelaktig tirsdagskveld til deg!
Klem

Josefine sa...

Oioioi,hvilken jobb=) Men den blir jo hoppende flott når den er ferdig=)
Ha en flott Onsdag=)=)
Klem Josefine