mandag 7. november 2011

Vintage kofferter & ny klokke

På gangen har jeg fått stablet noen av
Vintage koffertene mine ;o))
Alle disse er arvet men jeg har to til som ikke har fått sin plass enda.
En svær Amerika koffert og en
vintage koffert jeg har kjøpt på bruktbutikk ;o)
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal behandle dem da,
så hvis noen har tips om det er noe
jeg bør smøre skinnet med, få bort rust
 eller lignenede er jeg
 takknemlig ;)



En ny klokke har fått seg plass på gangen
også. Den er fra Kremmerhuset og jeg syns den
var så kuul med de "ørene"på toppen !
Nesten som en stor vekkerklokke ;o)))


Klokke 499,- , kremmerhuset

Ikke så mye futt i meg for tiden kjenner jeg,
tror høstslappheten har trått inn for
fullt :-P Mannen i huset skal på
forretningsreise denne uken også
så tror denne uken kommer
til å føles ekstra lang ....
Får håpe energien stiger når julestresset
kommer..(gleder meg til jul) :oD


Mandagsklemmer




6 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Så fine kofferter! Jeg er helt blank på behandlingen av disse, så må si pass!

Det er ikke bare du som er slapp. I dag har jeg de tyngste øyelokkene og den mest kranglete ryggen ever. Men på jobb det må man :)

Fabelaktig start på uken, nyt tiden alene uten mann.

HjemmeKos sa...

Oi, så fine kofferter!
Kunne tenkt meg noen slike ;)

Lindas Lille Leilighet sa...

Åh..så stilige!:D Har for tiden en sånn koffert som jeg fikk av min Bestemor:) Men kunne godt ha tenkt meg flere ja:D

Hasigamas mamma sa...

Stilige kofferter! Kul klokke også!
Tusen takk for fine ord om NIb-innlegget mitt!
Ha en fin dag!
Lise

Anonym sa...

Hei hei!

Har kommet over samme type kofferter! Hva endte du opp med å behandle de med?

Unknown sa...

Hei og hopp ;o)
Jeg har faktisk ikke behandlet dem med noe (enda). De er jo så fine som de er men får se om jeg gjort noe med dem etter hvert ;o)))
Klem Elisabeth