fredag 25. november 2011

*Winter Wonderland *

I formiddag fikk jeg tid til litt
småpynting og julepresangpakking ;o))
I lyslykten min i hjørnet har to små sinkhus
fått sitt eget landskap med snø og grønnt ;o))
Skikkelig *Winter Wonderland* ;oD





Ideèn fikk jeg fra  Karnas hus.
Trykk her for å se hvor nydelig hun
gjorde det ;o))

Jeg kommer nok til å forandre det etter
hvert da. Jeg har noen små juletrær med
sølvglitter og nermere jul tenkte
jeg å ta røde sløyfer på husene!
Kjempe søtt da...og for en god
idè med salt - ligner faktisk
snø!!!

Håper alle får en fabelaktig helg ;o))
Her er det lys i både julestjernen
& advents-staken og i morgen er
 det julebord  med
kremmermusene ;o)


Stor klem fra meg




8 kommentarer:

Unknown sa...

Så vakkert det var å se på:)) Takk for du deler igjen videre. Så jeg stjeler den fra deg:))) Kos deg imrg, klem

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fint med de små zinkhusene :-) Din nye header var kjempefin :-)
Ha en fin adventstid
Anita:-)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så fiiiint:) Koselig julepynting<3 Har lagd meg en liten landsby jeg..Faktisk på mandag som var:O hehe
Skal vise den frem snart jeg;) Følte bare at mandag var liiitt tidlig kanskje:P hihi

House of Josefine sa...

Nydelig, og så flott ide med salt=)
De er bare så skjønne de små zinkhusene=)
Du-så nydelig header du har laget,sikkelig god stemning=)=)=)=)
Kos deg på julebord med de andre kremmermusene.
Ha en super & hoppende flott Lørdag.
Klem Josefine

Arlens boblebad sa...

Så fint, og lurt med salt, jeg har to slike små sinkhus og så fikk lyst å herme...
Klem Linn

Fruehuset sa...

Så flott:) Stemningsbilde!
Likte kjempe godt "juleheaderen" din.

God laurdagskveld:)

Fabelaktig sa...

Så nydelig!

Fabelaktig lørdagskveld til deg.
Her er det båten over, blir spennende og se om stormen tar oss eller ei *blunke*

Maiaklem

Gitte sa...

Det var en vakker ide, den tar jeg med meg :)
Takk for at du deler:)

Håper du har en fin 1. advent i dag!
Klem Gitte