onsdag 21. desember 2011

Jul i huset ♥

Tre dager igjen til julaften & huset
er blitt pyntet til jul 
Gleder med til julaften og å fylle huset
 medkjente & kjære, gaver &
julemat   
I år har jeg
fått gjenom nåløyet å
ha ribbe istedenfor pinnekjøtt også ;o)
ELSKER ribbe,
namnam  ;oD



 





 



Fremdeles mangler de siste juleinnkjøpene
& litt julevask men gavene er
heldigvis i boks ;o))




For meg blir det jobb helt frem til
julaften...
Gleder meg til juleroen
senker seg, puh !!

Ønsker dere noen fine "siste innspurt"
førjulsdager ;o)))


Juleklemmer for meg




7 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Herlig stemning med julepyntet hus :)
Hos oss er det også ribbe på julaften. Ingen jul uten den lukten :)

Nyt dagene!

House of Josefine sa...

Blir så god stemning når juletreet har blitt pyntet..
Ribbe på julaften er toppen.Ribbe er så godt...
Koselig og jobbe julaften,alle er jo så glade og litt stesset.
Ha en fin Torsdag=)=)
Klem Josefine
Og du- Nydelig juletree=)=)=)Og nydelig pyntet til jul=)=)=)

House of Josefine sa...

SKRIVEFEIL: Skal stå stresset!!!!Går fort over tastene noen ganger=Phehe

HjemmeKos sa...

Herlig jul hos deg !!
Skjønne bilder ;)

Goood jul!

Gitte sa...

Nydlige bilder :)
Hos meg er det pinnekjøttet som er vinneren... Hvert år :) Kan nesten ikke leve uten :)

Klem Gitte

Lindas Lille Leilighet sa...

NonNom Ribbe<3 Men pinnekjøtt har vi på 1 juledag:) Så fint du har det i julehuset ditt:) Skikkelig juuuul! Finfin stemning:)

Klem

Fabelaktig sa...

Lekkert julepyntet hus du har, søte!

Ribbe er fantastisk!

Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)

Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

Juleklem fra meg.
Nala logrer og sender deg ett nuss også :)