fredag 6. januar 2012

God Fredag ;oD

Fredag , helg og jeg skal snart
avgårde til kremmerhuset ;o))
Nye varer og vareopptelling så
jeg tror vi blir mannsterke
i dag ;o))

Sier God helg med bilder av favoritt
kommoden vi har arvet....
Elsker den   





 De runde putene fra kremmeren  er blitt kjære også
har faktisk fem :-OO
Passer liksom overalt ;o))))
MÅ bare få vise dere disse nydelige
store lysestakene jeg fikk av min beste
venninne til jul også
De er hele en halv meter høye...
elsk.......




Pelsteppet fikk vi til jul også av
min bror og svigerinne. Kjempe herlig....
Jeg har ett lyst også og jeg tullet meg alltid inn
i dem om kvelden...er en liten
frysepinne, hihi ;o)))

Blitt litt forandringer på bloggen også, og
blir nok mer ;o)


God helg alle sammen ;o))


Helgeklem












3 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei:) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg;)
Flotte bilder av en fiiin kommode, forstår at du kan elske denne:)
Kos deg på kremmerhuset i dag.
God helg! Klem Ingunn

Signe sa...

Hei på deg Elisabeth!
Ha det gøy på jobben med 'gjengen' og goood helg til deg også ;)
Når det gjelder mal så tror jeg at jeg bruker den samme som du, den siste under 'Enkel' alternativene? Men har jo flikket litt på den såklart :)

Klem,
Signe

Lindas Lille Leilighet sa...

Skjønne godt hvorfor du elsker den kommoden ja<3 :D Den lysekrona er fra Bohus ja;)

Ha en fiiin helg! Klem