torsdag 12. januar 2012

Tenn ett lys...

Syns det er så koselig med tente lys både dag og
kveld når det er så grått ute og i dag
har jeg tent Durance lys med
herlig lavendel duft..
Koselig ;o)



Bjørkegreinen min er blitt dekorert med
hjerter også....er visst mye av
både greiner, lerk og gran
& mose hjemme for tiden
 hehe ;o)))



I kveld har noen nyyyydelige telysestaker
blitt med hjem fra kremmerhuset også.
Hvite i tynt porselen..love, love!!!!
Så forvent ett lysfat bilde
i morgen også, hihi ;o))

Hadde også fått inn masse fine
bastkurver og nydelige falske
oliventre også...
Dette blir farlig for
lommeboken!!!
 ;o)))

Ha en fin kveld (`,)


Torsdagsklemmer fra meg ;o)





1 kommentar:

Drømmehuset mitt sa...

Lekkert pyntet, jeg også elsker kvister og lys fat:)

Fin fin kveld til deg.

Klem