søndag 12. februar 2012

Flere vinkler...

Amalie med bloggen
Svenngården har en utfordring gående hvor
man skal ta bilde av ett motiv fra flere
vinkler ;o)
Jeg har valgt lysekronen vår som henger over
salongbordet i stuen. Den er flere år gammel
og den er spesiell for meg. Jeg ønsket meg den
lenge før jeg kjøpte den og den lå nedpakket
 i eske en god stund til vi hadde
fått opp det "nye" huset ;o)))
Prestekrager er favoritt blomsten min og denne er dekket
av disse...kjærlighet ved første blikk ;o)





 


For å se flere bidrag på Amalies blogg
trykk her ;o))

Nå skal jeg kose meg med herlig konfekt
jeg fikk til morsdagen i dag ;o))

 Ha en fin kveld ;o)

Klemmer fra meg




4 kommentarer:

Drømmehuset mitt sa...

Flotte bilder av en vakker lampe:)

Ha en god ny uke!!!

Klem

hjertemynthe sa...

Tøffe bilder! Artig å se at en ting på bli fremstilt på så mange forskjellige måter. Ha en flotters dag!

Unknown sa...

Fantastisk flott lampe!!
Og et kult bidrag til utfordringen ♥

Ha en fin fin mandag!

Svenngården sa...

Herlige bilder! Skjønner godt at du måtte ha denne lampa :)

Takk for at du blir med!
Klem
-Amalie