mandag 19. mars 2012

Tekstiler

Jeg elsker tekstiler...jeg tror det er noe som
kommer med alderen, hihi ;o))
Jeg elsker putene fra Kremmerhuset-  syns det gir
en skikkelig ekstra piff i sofaen med runde
puter og puter i lammeull !
Ellers når jeg skal ha tekstiler, om det er
kjøkkenhånkler, duker, sengetøy eller puter er jeg
alltid innom Ellos og HM Home på
nettet å tar en titt. Der er det sinnsykt
mange fine tekstiler ;o))
Nytt på Ellos nå er fransk inspirerte tekstiler...
liker ;o)))










Og sjekk denne søte puten de har fått
inn på HM Home da ;o)))))


Kjempe søt ;o)))

I dag har det vært tur til legen i dag for oss!
Lillebror må gå på medisiner for
han er så tett i brystet ;(
Ellers er han i finfin form da så håper
at medisinen virker fort ;o)

Fin uke til dere ;o)))

Klem klem







1 kommentar:

Lindas Lille Leilighet sa...

Åh så masse fint!:D Må tøyle meg selv så jeg ikke ender opp på luksusfellen:P haha! Hadde vært ok å hatt ubegrenset budsjett noen ganger;)

God bedring til Lillebror:) Og fiiin mandagskveld til dere alle:)