onsdag 23. mai 2012

Corokia & boligbesøk ;o)))

Heisann ;o)
Her hos oss er det skikkelig sommer og gradestokken 
har ligget på rundt 25 grader...herlig ;o))))
En ny plante har kommet i hus Corokia.
Den kommer ikke helt til sin rett på bildene men den
er skikkelig kuul ;o) Greit med litt lettstelte
planter også når det er så varmt!




I dag har jeg hatt boligbesøk også av to søte damer
fra Boligbladet Vi bygger nytt ;o)))
Hadde litt småpanikk i dagmorges  da jeg så at der
var rot både her og der så alt ble bare kastet i skuffer
og skap....nå gjelder det bare å finne alt 
igjen , hihi ;o)))


Blir spennende med reportasje da ;o)
Det kommer ut (lokalt) 21 juni ;o)

Nå skal jeg og mannen grille litt grillspyd
på terrassen og nyte sommerværet ;o))

Sommerklemmer fra meg ;o)








4 kommentarer:

Camilla sa...

Så spennende:) Blir gøy å se! Den blomsten er så stilig, jeg har leita men ikke funnet den enda.

Fin kveld til deg!
Klem Camilla

Natalie sa...

Så spennende, håper du legger det ut, så vi andre kan se også..om det er lokalt ;)

Jeg har også akkurat skaffet meg corokia, herlig og fin plante!! :) Så håper jeg bare kjæresten greier å ta vare på den da jeg er borte en uke nå ;)
hihi.

Klem

meaningmoon sa...

Så spennende da!!! Corokia er bare kjempefin, har en salv og selv om jeg er sååå dårlig på vanning er den ganske kul vissen og hihi...:)
Ha en herlig dag i solen♥

Lindas Lille Leilighet sa...

Så gøy!!:D Husk å legge ut link:):)