tirsdag 17. juli 2012

Fin dag ;oD

I dag har jeg faktisk rukket å gjøre
MYE ;o))) Var grått å trist da jeg kjørte på
jobb i dag men da jeg kom hjem var det sol og sommer ;oD
Fikk ryddet i hagen og til og med shinet opp
kjøkkenet ;o)))


Stoler Ikea, bord fra Qatar, stor lykt Herregård, liten lykt Lene bjerre


Var meningen jeg skulle kjøpe masse nye blomster i dag og
bytte ut bjørkegreinen på ovnen med stor
Hortencia...men i dag var visst alle utsolgt
for det :-P
Får se i morgen ;o))))))

Dere som følger meg på fb så jeg la ut et bilde i dag.
Bilde er fra en boligrepotasje fra Maison nr 2-12 og 
hjemmet er stylet av stylist fra Sh interiør! 
Utrolig fint!! OG - de hadde ovnen
jeg har bestillt, hehe ;o)))))

Ønsker dere en herlig kveld ;o))


Klemmer fra meg ;)






2 kommentarer:

michele sa...

i want to live inside this picture! can i?

smiles.

michele

designchic sa...

What a fabulous room...love the chandeliers!!