søndag 14. oktober 2012

Hjemme igjen...

Er hjemme igjen fra noen herlige dager i
Gdansk i Polen ;o)
Jeg og søsteren min har hatt skikkelig husmorferie
hvor vi bodde i gammlebyen og koste oss med
shopping og god mat ;o)







Gud så billig det er der nede!!
Fikk nesten prissjokk, hihi ;o))
Ble endel sko med hjem for å si
det slik ;o)




Litt suvenirer ble det såklart også ;o)
Her er sis som sjekker ut de lokale
rav produktene ;o)
Foruten dette var det kjempe billige hårprodukter
(store flasker biosilk shampoo til 60 kr HALLO) ;oD
Fant også billig cupcakepynt ;o)




Dere som følger meg på instagram har sett endel
bilder fra her allerede, brukernavn
elisabethsidyll ;o)))

Nå venter sengen.
Måtte stå opp kvart på fire i natt for
å rekke flyet...zzzzzzzzz


God natt klem fra meg ;)








3 kommentarer:

Unknown sa...

Billig ja.. Ser ut som en kjempetur. Klem

Elin | Draumesidene sa...

Så fint der såg ut! Og billige saker er alltid kjekt!
Og du; du har vunne inne hos meg :)
Fint om du kan sende meg adressa di på draumetausa@gmail.com

klem,
elin :)

Anonym sa...

Så utruligt kjekkt med ein tur ned der og billige ting liker me:)kjempefine bilder!
Ei flott ny veke til deg!
Klem