torsdag 15. november 2012

Hvite grupper

Jeg har litt sånn smådilla på hvitt porselen.
Har hatt det en stund nå! Hvitt er så enkelt å sette i grupper,
der er så mange fine former & fasonger, matt & blankt,
dyrt & billig. Det siste tilskuddet er en hvit
vase fra søstrene grene. Kun 51 kr
men i gruppe med hvitt blir den fin
og elegant ;o)))





Lyslykt med strikkemønster fra Hubch


Litt sånn i farten i dag.
Kom nettopp hjem fra jobb og skal straks ut
igjen....

***
Nermer seg advent så er vel egentlig på tide
å bytte ut sukulenten med svibel !
Får se i morgen ;o)


Ha en fin kveld ;o))


Kleeeeeeeem ;))))













6 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint:)
jeg er også glad i hvite grupper, og svibelen står på bylista til i morgen;)
ha en fin kveld du også:)
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Hvit er kjempe lekkert... er blitt veldig glad i hvit porselen.
Ønsker deg en fin kveld
klem

Øyeblikk sa...

Eg er glad i grupper, om dei er kvite eller ikkje, men MÅ ha ting samla ;-) Og no har eg båe sukulent og svibler på samme fat. I morgon er det plangleggingsdag for lillebror, så ho mor har tatt ut ein feriedag og me skal kosa oss med å baka kakemenn og slappa heilt av. Herlig :-)

Klem Eli

Frøken Loppe sa...

Så flotte vaser, veldig fint å sette dei sammen i grupper!

fin fredag!

klem ib

Livy sa...

Kjempefint! Jeg er også veldig glad i hvitt! Elsker strikkemønster♥
God fredag! Klem fra Livy

Fabelaktig sa...

Hei søte deg,
jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

Hvite grupper er såå nydelige :) Liker liker!

Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

Stor klem
-Maia