fredag 28. desember 2012

Søt gave & snart ett nytt år ;o)

I dag føler jeg formen er stigenede så det blir nok
en tur på jobb i morgen ;) Hjelper å få slappe av
merker jeg!
Må bare vise dere en søt gave vi fikk til jul som
svigerinnen min har strikket. Har en stund hatt lyst
på en slik til å trekke over tennbrikkettene.
Kjempe fin ;o)






Det nærmer seg ett nytt år også..og tiden har gått
så fort!! Har fått gjort masse spennende i år
deriblant to bloggtreff. Kjempe koselig å få
møte jentene bak bloggene ;o)
Tur til Italia, københavn & Gdansk ble det
også, & i interiøret har det vel blitt litt mer
stilrent i takt med trendene ;o)







Gleder meg til nok ett bloggeår, ny arbeidsplass
og nye fine trender (som fremdeles forblir grafisk,
natur - men også flotte fargesprakende
tekstiler) ;o)

Nyt siste del av 2012 ;o)


Varme klemmer fra meg








8 kommentarer:

Jatte sa...

Så flink svigerinne du har :)

Nyt de siste romjulsdagene,
KLmmer fra Jatte♥

Hilde sa...

Så mange fine bilder og ting du har!Tror rett og slett jeg må følge deg inn i det nye året:)

Godt nyttår!

Fru Mosbron sa...

Kjempefin:)
Godt du begynner å komme deg endelig:)
Alltid spennende med ny jobb, og der er det jo så mye fint og<3

Klem

Hanne Mette sa...

Så godt du er på bena igjen. :) Kjedelig å være syk i julen.
Stilig "genser" tennbrikettboksen din har fått. Skal si svigerinnen din er flink.
Fortsatt god romjul!

Yvonne sa...

Hei på deg! Så fin julegave du fikk!! Er så kjekt å få noe hjemmelaget :)

Ha en fin dag!
Klem fra Yvonne

Fabelaktig sa...

Så bra formen er stigende :)

Såå koselig å treffe deg i år, du er jo såå nydelig!

Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

Stor klem
-Maia

Anette Willemine sa...

Så vakkert julepyntet hos deg. Du er god på å skape stemning!
Ønsker deg et godt nytt år!

Klem,
AW

ved siden av sa...

Så fine bilder! Og for en tøff vase!
Jeg fikk også en strikket "tennbrikkeskjuler" av søskenbarnet mitt, i marius-mønster:) den skal opp på hytta:)
ønsker deg en fin avslutning på året, og en flott start på det nye:)
klem nina