lørdag 29. juni 2013

Variations

 
 
Jeg starter aldri en morgen uten
cappuchino eller latte fra Nespresso.Har du prøvd ut
 variations kapslene med smak av karamell, vanilje eller
sjokolade? Nepresso hadde variations i fjor 
også og da ble vaniljekapslene en 
favoritt, naaaam ;o)









Vaniljekapsler fra Nespresso, kopp Greengate, dekkebrikke Ikea,
 minimarshmallows fra Søstrene Grene



 

 
 


 
Vaniljen er bare styrke 6 så jeg bruker
 to kapsler. 
 
Dobbel latte :
2 kapsler vanilje
2 dl steamet melk
Brunt sukker eller
minimarshmallows



Nyt søndagen ;o))
 
 
 
 
 
 








4 kommentarer:

Elisabeths Borg sa...

Oi, det hørtes nesten litt digg ut. Tror faktisk jeg kunne smakt på den...... du skjønner, er ikke voksen nok til å drikke kaffe( hihi, i en alder av 36 år!)

Kos deg med resten av dagen, navnesøster.

Klem fra meg

Pink lady sa...

Vaniljekapselen er kjøpt inn, men ikke testet enda. Nå gleder jeg meg litt ekstra etter din anbefaling :) Fine bilder!

idylloghim.blogspot.com sa...

Heia, vennen ;)) håpe du kose deg i ferien. Nå e det ei veke igjen så har eg ferie også...glede meg. Den koppen din friste akkurat nå ;)) eg har vært ute å malt hus i heila dag.
Stoooore klem fra meg på Stol.;))

Flisan sa...

Ser veldig innbydende og godt ut :-) Yummi :-)