lørdag 12. april 2014

Florlette gardiner

 
I går fikk jeg endelig opp sommergardiner.
jeg elsker de grå gardinene men det er noe med
florlette hvite stoffer når det nærmer seg sommer.
Var litt mye lys når jeg tok bilde rett mot vinduene
så da får dere se dem fra denne
vinkelen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lillebror har pyntet litt til påske også i dag - vi pleier
ikke å pynte så mye til denne årstiden men
kyllinger må alltid opp, og egg og
pynt på grener.
 
 
 
 
 
 
 
Nå skal jeg i gang å lage wok.
 
Ønsker alle dere fine lesere en fin lørdagskveld ;o)
 
 
Klemklem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


5 kommentarer:

helen og gutta sa...

Jeg får ikke selv helt til dette med gardiner men synes alltid det er så fint hos andre. herlig med litt lettere og lysere gardiner til sommeren, og det var forresten noen fine bilder fra det flotte hjemmet ditt. ønsker deg en fin lørdagskveld. klem Helen

nr.15 sa...

Liker d hele året eg,men ikkje gubben😉
Flotte bilder Elisabeth❤️
Klem Charlotte

Mitt og vårt hjem sa...

Nydelige bilder Elisabeth<3
Og veldig fint me kvite lette gardiner.
Ønske deg ein flotte påske veka:)
God klem Siv Mette

Unknown sa...

Så fine bilder, nydelig stemning:))
Deilig med sommergardiner - tror jeg skal kjøpe meg noen nye i år, jeg har noen lyse med litt blomster på, de er hjeg veeeeldig lei:))
Når de grå skal av, så vil jeg ha helt hvite jeg og:) ♥

HA en FIN påske!!

Anonym sa...

Så flotte bilder:)ønsker deg ei god påske!
Klem fra Lillian