fredag 20. juni 2014

Oliven & sommer

 
 
Sommer og oliventrær har kommet i stuen. Elsker disse
trærne men de trenger en del vann så de fleste har nok
ikke overlevd hos meg. Hele tre stykker står i
stuen nå..olivenene har blitt ganske store også
så håper de overlever meg, hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
Bildet er tatt fra spisestuen når røvern sitter å spiser
pølser, pære og druer (?) ;o) Er en stund siden forrige
innlegg nå ser jeg. Sommer-måndene går så fort og det blir lite
tid til blogging, men jeg er innom å titter hos dere andre :)
. Er litt nytt på gang her hjemme også.Nye spisestuestoler skal
 komme neste uke og ny sjenk til stuen er bestilt.
Dessuten kommer hjemmet vårt i bolig
reportasje i bla. Allers neste vår...
Gleder meg ;o)
 
 
 
Nyt sommer og helg ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

nr.15 sa...

Oliventrær er så fint❤️
Spent på de stolene altså,blir nok råflott😊
God helg❤️
Charlotte

Jatte sa...

Flott bilde!!
Elsker oliventre, ønsker meg ett nytt ett etter at mitt tok kvelden!! :)

Ønsker deg en flotters helg,
ღ Klemmer fra Jatte ღ