mandag 23. mars 2015

n a g e l









Da var en spennende helg over, hvor jeg hengte meg på
idyllmannen på jobb. Han skulle være med på åpningen
av ett nytt kontorbygg hos noen kolleger i Polen
og på veien opp og ned overnattet vi i Berlin.






På veien inn til Charlottenburg så jeg det 
største bruktmarkedet jeg har sett langs veien og
der fant jeg ett aldri så lite loppekupp. Nagel
staker som er designet av tyske Frits Nagel
og Ceasar Stoffi på 60 tallet syns jeg er 
råkuule. Tre ble med hjem i 
håndbagasjen for 240 kroner.
Siden de har blitt så populære igjen vet
jeg du an får redesignede deler til ca 
200 pr stk - men er du heldig som
meg kan du finne ekte på markeder
i Tyskland, Ebay eller etsy.












Må dra frem ett tips om ett kjempe koselig hotell
i Mitte ; Circus Hotell. Anbefales på det varmeste.


Nå er det snart jobb for min del...slakk fremdeles.
Tre hotell på tre netter tror jeg ikke hjalp på
formen hehe. Heldigvis fant jeg Strepsils
i Polen :)


Klemklem








(a buzy weekend is over where I was with my husband
to work in Poland. On the way we spent a couple of
nights in Berlin where I found these original
Nagel candleholders on a vintage market in
Charlottenburg)


1 kommentar:

Unknown sa...

Oi, der gjorde du et kupp ja!
Herlig ♡

Hørtes ut som en koselig helg da:)