onsdag 14. oktober 2015

b l o o m < i love my type




Som dere vet så har jeg en svakhet for gull og messing og i samarbeid
med I LOVE MY TYPE har jeg noe lekkert å vise dere. 
(dette innlegget er sponset)











I LOVE MY TYPE er et dansk foretak som lager nydelige plakater med
stilrent og grafisk look. Plakatene har et typografisk design, mange
med positive budskaper - men mest av alt liker jeg den nye kolleksjonen
med metaller, farger og botanikk. Jeg falt for disse første gang jeg så dem og
gullet ligger utenpå som en blank og fin folie. Kvinnen bak
disse fine produktene er Kathrine Højriis som er utdannet
grafisk designer. Sammen med sin Thomas har hun
utviklet firmaet som i dag også selger sine posters
hos bl.a  Illum Bolighus i København.







Ser du de fine messingrammene :) Disse får du HER og er
laget av messingpatinert aluminium som gir en enkel
og eksklusiv look. *elsk*






Følger dere meg på instagram kan dere snart vinne en
valgfri poster fra I LOVE MY TYPE så følg med.
Sjekk også ut @ilovemytype på instagram










Ingen kommentarer: