lørdag 9. september 2017

Velour og tidsklemma

 
 
Heisann dere,
litt rolig på bloggfronten selv om jeg egentlig øser over av ting
jeg kunne vist av nyheter både på jobb og ellers. Jeg har aldri kalt
meg en skikkelig blogger da så det er jo greit...men jeg kunne ønske jeg hadde hatt
litt mer tid til å satt meg ned og fått roen til å gjøre flere ting både som
kun interesserer meg og mer tid med familien 💕
 
Nyheter ja - de er det mange av nå og jeg eeeelsker nyhetene om høsten.
Fargene er finere og materialene herlige - ofte i ull og velour.
I møbelbransjen ser jeg at kundene våre begynner å bli tøffere
og mer vågelige i valgene sine, og da utstillingene våre bare for
noen år tilbake bestod av stoffer i grå og beige oser det nå
over av både stoler, senger og modulsofaer i velour og
lekre farger.
 
 
 
 

 
 
 
Jeg kan jo ikke akkurat skryte på meg å være vågelig hjemme hos oss
med hvit sofa "ler" ;) men med avtagbart stoff er planen og bestille trekk i velour.
Må bare bestemme oss for farge ;) Grønn pute ble imidlertid med hjem i dag
i grønn velour - viser ikke så godt på bilde da, men herlig farge.
 Har skikkelig sansen for grønt - og det er også en
av høstens store trendfarger.
 
 
 

 
 
 
Jeg håper dere får en fin helg. Her har det vært kjempe hektisk de siste ukene
med jobb hver helg og lange dager så jeg planlegger egentlig å oppholde
meg i sofaen mest mulig ;)
 
 
 
Klem til dere som titter innom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: