fredag 16. februar 2018

c o f f e - the easy way

 
#annonse#
 
 
 


 
 
Jeg er veldig glad i kaffe - jeg vil gå så langt å si at med mine daglige seks
kopper så er jeg vel ganske så kaffeavhengig *ler* :) Jeg er så
heldig og har fått denne smekre nyheten fra Eva Solo. Den heter
Pour- over coffeemaker og du lager nydelig kaffe helt uten
kaffetrakter - og filter trenger du heller ikke. Ganske genialt
hvis du bare har en vannkoker for hånd - så er den jo veldig
fin og se på også da!
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Du bruker vanlig mengde kaffe og den trakter ganske fort.
Når vannet har silt gjennom metallfilteret tar du på en av de
fine kokene som følger med - så er det bare å nyte :)
 
 
Ønsker dere en nydelig dag.
 
 
 
 
 
 
(I love this coffemaker from Eva Solo where you can make you`re
favorite coffee with only a kettle)
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: