torsdag 19. april 2018

buzy week

 
 
 
 
 
 

 
Det har vært noen travle men inspirerende dager denne uken.
Jeg bar vært i Oslo på messe og kan love dere at høsten byr på
utrolig mye fint. Det blir lune farger, farget glass, messing, velour.
Tekstiler og materialer som får deg til drømme deg helt bort.
Litt deilig å komme hjem til til luftig stue også da etter så
hektiske dager - men her kommer det nok etter hvert mer
lune farger.
 
 
 

 
 
 
Mye kan jeg ikke vise dere da det er kun for oss i bransjen
men gled dere sier jeg bare :)) Oss arbeidsvenninner
og superflinke Halvor Bakke kan jeg vise da *smil* ;)
Myyyye flott fra han innen tekstil som kommer snart også!
 
 
 
 
 
 
Ønsker dere en fin kveld...jeg har så vondt i beina av så mye
trasking at her blir det benken og sjokolade :))
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: