søndag 22. mai 2011

Litt fra ditt og datt en søndags formiddag ;o)))

Litt fra stua en kald & grå søndag.
Trodde været skulle holde seg i dag men nå kom regnet også så
da er det vel "offisielt" en innedag ;o)






Venter på at mannen skal komme hjem fra Haugesund etter å ha
vært borte med jobben hele helgen...
Har vært en fin helg da med guttene - men
travel!!!

Skal i familieselskap senere til Pappa som har blitt
62 år, Hipp Hipp ;oDD
Satt å lagde kort til han i går kveld men ble vel ikke
"helt" fornøyd .
Tror jeg må ta meg en tur til Panduro
 og kjøpe litt mer stæsj.
Kunne tenkt meg noen flere stempel også.
 Har ikke brukt det så mye selv men jeg
 ser på andre som lager kort at det er jo såååå fint ;o)))



Har lånt hjem fra jobben en fransk trebeholder til å ha
Nespresso-kapslene i forresten.
Vet enda ikke om jeg skal ha den
for den passet ikke helt inn!?
Hva syns dere ?



Dette ble visst litt rotet innlegg...men men, pytt pytt ;o))
Ønsker alle en fin søndag ;o)
Jeg gleder meg til passionsfrukt kake hos pappa
naaaaaam;o))

Klapp & klem fra meg ;)





7 kommentarer:

olaug sa...

Hmmm, passionfrukt kake, har du bakt, sis ? :)

Jannicke sa...

hei, og tusen takk for hyggelig hilsen!
Ha en flott dag videre!
Klem J.

Henriettes hus sa...

For noen fine bilder ♥

Kan tenke de skal bli godt å få mannen hjem.

Kos dere i bursdag, hipp hipp ♥

Klem Henriette

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Så fin blogg du har, med nydelige bilder :))
Vakre stuebilder :))
Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mere fra deg :)

Ha en fortsatt fin søndag
Klem Mette :))

Unknown sa...

sagt det før og dier det igjen-- Elseker "lysekronen" din.. Og kortet var kjempefint;) Klem Henriette

Jatte sa...

Aaaah så lekkert du har det!!!!

Kos deg og nyt innedagen,
Klem Jatte♥

Hilde♥ sa...

Fint su har det hjemme hos deg.
Kos å få hjem mannen tenker jeg.
Ha en fin søndags kveld.
Klem Hilde