torsdag 9. juni 2011

Lene Bjerre stetteglass ♥

Noe av det første jeg ønsket meg da jeg begynnte
å jobbe på Lene Bjerre var disse stetteglassene.
De minte meg om de gammle filmene (elsker svart/hvitt filmer)
hvor det ble drukket champagne av disse brede
glassene istedfor de
tradisjonelle høye ;o)


Glassene er egentlig dessert-glass.
Gleder meg til å fylle dem med enkle desserter som
bær, krem og sjokolademousse ;o)
Alt ser jo bedre ut i når det serveres fint
eller hva? ;o)))


Mmmmm, eller fylle dem med rosa champagne 




Elsker rosa...hehe..ble til og med
fint med bare enkle pikekyss ;o)

Ha en solfyllt dag 

Klemmer fra meg



PS: til dere som klikker på link fra facebook til bloggen kommer
jeg ikke til å publisere innleggene der lenger så dere må gå direkte til bloggadressen eller evnt via



7 kommentarer:

mettehobby sa...

Så fine!!!! <3

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Så flotte glass, de var nydelige. Flotte bilder også.

Ha en fin kveld:)

Klem

Anne Lise Johnsen sa...

Pikekyss, fine stetteglass og champagne = en herlig kombinasjon og veldig fine foto!! Kjempehyggelig at du vil være med på min Give away! Jeg ønsker deg en fortsatt fin fin uke eller snart helg :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefine glass! Og virkelig flotte bilder! Elsker det ros og hvite sammen<3 Herlig kombinasjon! Legger meg til som følger hos deg jeg:D Klem fra meg

Janne sa...

sukk...nydelige!!:))

Lene Bjerre har MYE lekkert! Heldige du som jobber der;))

Klem janne:)

Bente sa...

Så fine bilder og flotte glass.

Klem

Signe sa...

Så fine duse bilder du viser i dag :)