fredag 8. juli 2011

Litt kjøkken & søte muffinsformer ♥

Noen bilder i farten mens minsten
sover og jeg skal ordne meg for jobb ;o)

Kjøpte disse søte muffinsformene hos Søstrene Grene
for en stund tilbake...elsker polkadotter

Ikke ofte jeg legger ut bilder fra kjøkkene for kjøkkeninnredningen
er på godt norsk "ku-stygg" hehe ;o)
(altså ikke til inspirasjon for noen). 
Kjøkkenkroken er nyoppusset da så er blitt koselig
med lysekrone og nytt panel
på veggene ;o))










Her i vest er det regn og grått i dag...varte visst
ikke lenge sommerdagene!
Håper på sol i morgen  ;o)))

Har bikket
20 000
 lesere i dag også!
Kjempe koselig ;o)))

Varme klemmer





 

2 kommentarer:

Josefine sa...

Ku-stygg???Hahahaa,nå har jeg hørt det også=)=) haha..Kuer er sjarmerende og til stor inspo,så da tror jeg kjøkkent ditt er det også=)=)Koselig bilder=)
Og gratulerer med 20 000 lesere,skjønner hvorfor=)
Ha en happy fredag,og kooos deg på jobb=)Klem Josefine

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Gratulerer med 20 000 lesere:)

Kjempe søte polkadott former:) Jeg har noen lignende i rosa:) De er super søte, bare å sette igang å bake.

God fredag kveld!!!!

Klem Janne