fredag 12. august 2011

Herlige barnetekstiler :o)

Barnas dager
Princess og jeg gikk visst litt amok i går.
Ble vist både sengetøy, pledd, dyne og
 pute på ongene.
Men er det ikke herlige
 tekstiler ;o))))


Ikke så bra bra dag for lillebror i dag.
Han har høy feber og har vært hjemme fra barnehagen ;o(
Og i dag da det er fint vær
med sol og skyfri himmel!!!
Da er det greit med en mann som
har fleksitid på kontoret slik at jeg ihvertfall
kan få meg ut på jobb senere ;o)

Ha en fin dag ;o)

Sitterinneogvilut klem
fra meg ;o)



7 kommentarer:

Fabelaktig (Maia) sa...

Så herlige uglemotiv! Fantastisk!

Godbedring til Lillemann!

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg!
Kos dere og nyt sommersolen :)
Go'klem fra Maia

TheaJ sa...

Såå herlige ugler! tihi.

God bedring til den lille!

Signe sa...

Så utrolig herlige ugler i fine farger
*sverme*

Og en finfin helg til deg!
Klem,
Signe

Unknown sa...

Herlig, er lett gå amok=) Jeg falt helt for bambi sengetøyet:) God bedring til lillegutt og ønsker dere en fin helg.

Klem Henriette

Anne Lise Johnsen sa...

Hei på deg :) Ja kjempefine testiler, i nydelige farger! Jeg liker knappene under også. Hun som er designer av disse knappene er en superflink jente!

Anne Lise Johnsen sa...

ups... tekstiler mente jeg da... :) god helg til deg :)

HjemmeKos sa...

Skjønne tekstiler...skikkelig stilige!