torsdag 4. august 2011

Pukka-te & bringebær ღ

Jeg har lenge lett etter kamillete med honning
og/eller vanilje.
Jeg drakk det hver kveld i Qatar og jeg tok ett
lite lager med meg hjem men det er
tomt for lenge siden...
Men så fant jeg på Pukka te
i helsekost butikken ;o))
 Kjempe godt...
& så mange forskjellige smaker!!

ღ

Fikk ferske norske bringebær
med meg fra butikken i dag også.
Nam nam.....
Smoothie next ;o)








Er det ikke herlige farger..Mmmmm ღ

 Nå skal jeg ta en kopp te &
kanskje lage noen nye
kort ;o)

Ha en flott torsdagskveld;o)

Klemklem




3 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Pukka-te har blitt en stor favoritt hos meg og! Deilig å kose seg med en stor kopp te! Fristende bringebær i skjønn skål:)
Ha en fin kveld
Klem fra Hanne:)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det der så helt, helt herlig ut!
Nyte og kose deg!
Klem

Joy sa...

Tack för mysig hälsning hos mig!
Pukka te är också en favorit hos mig, och bringebær kan man aldrig spise for mye av - bättre än godis ju!
Ha en härlig dag! Kram Joy