lørdag 6. august 2011

Sommerpynt ¤

I den hvite emaljekannen har det i dag kommet
Hortencia fra svigermors hage.
De er på ferie og i hagen bugner det
 av herlige lyseblå hortencia ;o)
Regner med at det var greit at
 jeg tok noen få ;o)))
Nydelige....



De har fått plass på brettet fra Perfect Home.
Den hvite kronen vet jeg ikke helt hvor kommer fra.
Rotet den ut av ett skap for
ett par uker siden, hehe ;o))
Mye rart i skapene mine..er visst av den
sortet som ikke klarer
 å kaste noe :P




Ikke så mye som skjer her i huset i dag.
Har ryddet litt i skapene og sparklet litt
oppe i gangen.
Senere skal jeg sitte barnevakt for
 nevøen min Storm;o))
Koselig ;o))

Ha en fin & solfyllt dag ;o))


Klemklem








4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Elisabeth. Hyggelig å hilse på deg :) Bildet du legger ut ble utrolig fint - liker godt den blåfargede Hortensiaen. Mangt og mye en kan finne i skuffer og skap. Jeg prøver å samle litt i ekser i kjelleren som jeg snuser litt oppi innimellom. Kjekt å finne frem fra glemselen iblandt.
Takk for hilsen og titten.
Ha en fortsatt fin helg.
Britt Eva

Fabelaktig (Maia) sa...

Hei hei søta!
Så koselige bilder i dag! Hortensia er jo bare vakkert, den blåfargen var helt nydelig!

Elsket den lille kronen som du kan ha telys i... skikkelig søt!

Kos deg masse som barnepike i kveld!

Ønsker deg en nydelig lørdag! Vi skal ut og nyte en bedre middag og nyte det fine sommerværet i Arendal.

Maiaklem

Lindas Lille Leilighet sa...

Lurt det der å ikke kaste så mye:D Lært det av min mor..Ikke kast, det kan komme til nytte;) Hun har rett..veeeldig mye som kan gjenbrukes:)

Kjempeherlige blomster, nydelig farge!

Kos deg i finværet:)

Klem

I`Døsset sa...

Heisan og takk for hyggelig hilsen. Nydelig hos deg. Ang salongbordet er det kjøpt for 13-14 år siden på ett slags konkursalg, har ikke peiling på merke eller noe. Men, de har ett lignende hos Ikea. Ønsker deg en flott da...nå har sol & sommer kommet til meg likevel :-)