tirsdag 15. november 2011

Utfordring: Lysfat

Søte, søte Maia har en utfordring på den
herlige bloggen sin om å vise lysfat ;o))
Jeg har fat ståenede rundt i stuen både her
og der  & syns det er sånn herlig stilleben ;o))
Det er spesiellt to jeg flytter litt rundt på ;o)

Det runde sølvfatet mitt har fått litt mer høstfølelse med
lerkegrener og gran jeg plukket i går ;O))
Både soppene og bjørkestakene fra
kremmerhuset har vært
mine favoritter i høst
*liker* ;oD









Det andre er ett av brettene mine fra
perfeckt home.
Lyst og stilrent med bare azalea,
hjort & krone ;o))))



Dette var mine to bidrag ;o)))
For å se flere bidrag trykk HER ;oD

Nyt dagen ;o))


Tirsdagsklemmer








7 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesøte lysfat☺
Er so fint å samle masse av det ein likar på ein plass☺

Ha ein fin dag☺

Klem M♥

House of Josefine sa...

Lekkkkert lekkkert lekkert og fab=)Nydelige lysfat,og hva er det jeg ser?? Joda,du har den hvite kronen som jeg har vært på jakt etter i typ 1 år nå...Hvor har du kjøpt den??
Ha en fantastisk Tirsdag=)=)
Klem Josefine

Fabelaktig sa...

Hei snille søte du!

Fabelaktig at du vil være med på utfordringen :) Det er såå gøy og se hva folk har på sine lysfat. Alle er forskjellige, men likevel vakre!

Fineste tirsdag til deg, søte!
klem & smil
Maia

Unknown sa...

Så fint lysfat =)

Fruehuset sa...

Så vakkert! Digger innslaget av grønt:)

Unknown sa...

Herlige bidrag!
Likte veldig godt begge to ♥
Er så flott og så enkelt med slike fat, helt genialt og flytte hele pynten i ett drag;))

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Huldra sa...

Delikate lysfat begge to. :)