fredag 2. desember 2011

Kvistkranser i sølv

I fjor kjøpte jeg noen kvistkranser
med sølvglitter til ha på de to terassedørene
ut mot hagen.
Jeg ville ha likt i begge dørene men noe som ikke
gjorde for mye av seg & jeg syns det
ble for mye med to advents-stjerner.
Elsker at de er så rustikke men
allikevel glitrende ;o)))










Det er jobb hele helgen for meg...
Gleder meg til å slappe av og å gjøre litt
juleforberedelser på søndag ;o)))

Har du kommet langt i juleforberedelsene??
Her er både baking og julevask stått på
vent...blir nok ikke syv
sorter i år ;)

Rundet 55 000 besøkende på bloggen
i går også ;o))) Kjempe koselig
med alle dere som stikker innom ;o)))

Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld ;o))


Klemmer fra meg




3 kommentarer:

House of Josefine sa...

Guri,så lekker!!!
Løøøøøøøv it altså=)=)
Juleforbredelser? Nja- kan vel ikke akkurat skryte på meg det. Julegavene blir jeg ihvertfall ferdig med i dag,så da er det jo en ting mindre på min to do list..
Ha en alldeles NYDELIG helg=)=)
Klem Josefine

Fabelaktig sa...

Den var ordentlig lekker :) LUV IT!

Vi har ikke så mange juleforberedelser i heimen vi da. Skal vaskes grundig og bakes mer og vi pynter litt i juleuken :)

Fabelaktig søndag til deg, kjære!
Takk for alltid vakre kommentarer inne hos meg, du er underbar!
klem

Gitte sa...

Liker!
Lekker krans :)

Jeg har droppet hele bakinga i år igrunnen... Baksten kjøpes på butikken i år, har alt for mange baller i luften, så da er det bare å prioritere :) Blir kanskje noe konfektlaging... Men må vel innrømme at det igrunnen er julemiddagene som er best, ikke kakene :)

Klem Gitte