tirsdag 17. januar 2012

Utvalgt :o)))

Forrige uke kunne man sende blogganbefalinger
inn til Kremmerhusets blogg og det kom inn
rundt 200 anbefalinger.
Jeg er blitt valgt ut som en av de
heldige utvalgte ;o)))
Kjempe stas ;o)))




Sjekk ut flere utvalgte blogger
her ;o)))

I dag føler jeg meg ganske så pjysk...
håper ikke det er influensa som har kommet i hus ;-O
Går jo både det enne og det andre
rundt etter nå..har heldigvis sluppet
i fra - så langt ;o)
Så - det blir nok innedag i dag, men
kan jo være koselig det
 også ;o)



Litt fra tallerkenhyllen i spisestuen
i dag. Pip serviset får meg alltid
i godt humør ;o)


Ha en fin , og frisk dag ;o))

Klemmer fra meg







8 kommentarer:

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Sååå gøy. gratulerer sååå mye:)
Nå har jeg sendt deg mail ang gyngisen:)
ÅÅÅ, håper ikke du får den samme inflensaen jeg har /har hatt.
Bare spis masse c vitaminer og pass på å ikke fryse:)
God bedring.Klem fra meg:)

Anitas Interiør verden sa...

Gratuler med utvelgelsen, fant deg via Kremmerhuset og har lagt meg til som følger av bloggen din. Gleder meg til å følge deg videre.
God bedring til deg

Klem Anita

Livy sa...

Heisann!
Sååå gøy - grættis!!
Håper formen retter seg! Gode tanker til deg ☺

Klem fra Livy

Myke minutter sa...

Grattis!! :) Slikt lyser opp i hverdagen, min blogg ble også valgt ut :) Ha en fortsatt finfin tirsdag og god bedring! Klemmer

Janne sa...

Så artig, da! :))
Du har jo en kjempefin blogg;))

God bedring!

Klem Janne:)

Fabelaktig sa...

Såå gøy! HErlig!

God bedring til deg, jeg hadde fullt utbrudd forrige uke :)

Fineste tirsdag til deg.
Maiaklem

Fruehuset sa...

SÅ GØY!
Gratulerer:))

Just a Little Vintage sa...

Så kjekt!!! Grattis=)!! Håper du føler deg bedre og at du slipper unna det verste!!

Ha en flotters midt i uken kveld!
Klemmer!