tirsdag 3. januar 2012

Vinterhus ;o))))

Da var adventsstakene pakket ned, men
stjernen skal fortsatt henge noen dager for
syns det er så koselig ;o)
Jeg syns alltid det er så trist å pakke ned
alle juledekorasjonene men i år syns jeg det
er kjempe morsomt ;o) Det klør i fingrene
etter ny pynt, nye ideèr, nye dekorasjoner!!!
Har til og med funnet en stor gren jeg tenkte å ha vinter
dekorasjoner på, hihi ;o)))




Bambi dekorasjonen min har bare fått litt forandring.
Bort med det røde båndet og sinkhjertet
er faktisk julepynt fra kremmer huset -
har bare plukket av den røde sløyfen
så kan den brukes hele året ;o))
(alt julepynt halv pris nå
hint, hint)



Tulipaner og hortencia har også
inntatt huset. Denne nydelige buketten fikk jeg av
en venninne og den er av tulipaner
og lerkegreiner ;o))))



Byttet ut adventsstaken med litt større lampe nå...
det er så mørkt ute -
vil ha lys, lys, lys!!!
I spisestuen har det også blitt pyntet til vinteren
og lerkegreinene  mine har fått
 plass her ;O)



Nå skal det straks lages middag.
Har fri i ndag og det er HERLIG ;o)))

Ha en fin (og vindfull) dag ;o)

Varme klemmer fra meg ;o)




2 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
Så fint vinterpyntet hos deg!! Her er det jul enda, men mot helgen blir det vinterpynt her også☺
Ha en super kveld! Klem fra Livy

Fabelaktig sa...

Så koselig vinterpyntet du har det hjemme hos deg! Bambien inni klokka var lekker!

Fineste tirsdag til deg, søte!
Her er det take away sushi og litt hjemmekontor.
klemklem