lørdag 4. februar 2012

Kald lørdag...

Hei alle sammen ;o)
Har vært litt rolig på bloggfronten her
i det siste. Mannen er på forretningsreise til
Polen og med unger, hus og jobb har
jeg rett og slett ikke hatt energi!


Kaldt er det også!! Fallt mye snø i går og
selv om det er koselige så er det ikke
helt det samme når solen ikke titter
frem...Er iiiiiiiskaldt og har fyrt
tre dager på rad...


Litt fra rammehyllen i dag.
Dette bildet er fra Montmatre....sukk....
kunne godt reist dit igjen, hihi ;o)))
Helt fantastisk!!!!
Har festet dymo lapper på bildene, syns det
var en fin svart detalj ;o)))


I helgen er det bloggtreff på haugalandet også.
Har så ufattelig lyst til å dra...men med
mannen i polen så blir det ikke noen
på meg denne gang...
Krysser fingre at det kanskje blir
arrangert en gang til i fremtiden ;o)))


Håper alle får en fin helg
i kulden  ;o))))

 Varme klemmer fra meg








3 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Alenemor tilværeslsen er ikke noe for meg i mer enn et par dager altså. 3 unger bør helst deles på 2. ;) Ikke mye energi igjen når ungene har lagt seg da nei.
Koselig pynt på hylla.:)

Fruehuset sa...

Hei,

Kjempe fint med svart dymo tekst på bildene. Det fekk ein ekstra dimmensjon.

Ha ein fin søndagskveld:)

Fabelaktig sa...

Nydelige bilder! Koose deg idag :)

Her sitter jeg innlosjert på Gardemoen, 2 timer med hvile før det braker løs med galla med Jerniafolket... Vet ikke om jeg skal glede eller gruer meg :/
Fabelaktig søndag til deg!
klemklem