fredag 9. mars 2012

Kaffestasjon ♥

For dere som kjenner meg vet dere at
jeg elsker kaffe
Jeg kommer fra en familie som generelt er glad
i å ta en kaffekopp!
Jeg tror ikke jeg har vært hos min bestemor en eneste
gang i hele mitt liv uten att hun har satt på
kaffekjelen og mamma (som er i himmelen
♥) hadde en kaffekopp stående
nesten overalt i huset ;o))
Kaffekannen var alltid full og her
hos oss i den yngre generasjon er det alltid
fullt med kapsler fra (min elskede) Nespresso
(som jeg skal ta med meg i graven) ;o)




Hos oss består kaffestasjonen av en trebeholder
med tre rom og glasslokk.
Superhendig da det er
lett å skille mellom espresso og lungo!!








Det tredje rommer er fyllt med canysukkerpinner, brunt sukker
og cappuchino krydder ;o)))



Mmmmm, ingenting som en cappuchino
om morgenen ;o)))


I dag har jeg hatt fri og ryddet litt i skapene.
En liten tur til Søss ble det også..
ble litt kaffe der såklart...tror faktisk
vi fortjener titelen kaffomaner ;o))

Nå er The voice og vi koser oss med vårruller,
ris og råkostsalat..Sjokolade next  ;o))

 God helg

Varme klemmer fra meg









11 kommentarer:

Dronninghuset sa...

HEI, SER DU BRUKER MYE AV DE SAMME KAPSLENE SOM MEG, OSS....
HERLIG MED KAFFEMASKIN. GÅR MASSE KAPSLER DA NÅR SÅÅÅÅ GODT.
HA EN FIN HELG.
KLEM TOVE

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så herlig kaffestasjon, fikk skikkelig lyst på kaffi nå tror jeg må ta meg en kopp :-)
God helg til deg :-) Anita

Bjørkli Søndre sa...

Fin kaffestasjon du har ordnet deg!
Alt tilgjengelig og så greit å ha de rommene. Så artig detalje at du har skrevet på med kritt!

God helg til en kaffe-drikker fra en te-drikker.

Janne sa...

Kaffe er godt! Ble hekta pga min søster, hun SKULLE få meg til å smake alt mulig rart av forskjellige kaffetyper (mannen hennes jobbet på Dromedar i Tr.heim;))

Fra å virkelig ikke like kaffe, til nå å digge kaffe... MÅ ha kaffe:))

Go fredag med søsterkos, herlig!:)

Klem Janne:)

sa...

Jeg er som deg - en ekte kaffeelsker!
Hadde ikke vært meg imot å tatt en kaffe hos deg ;)
Ønsker deg en herlig helg ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Olaug (sis) sa...

Herligt me kaffi sis :) sånn blir det me den oppveksten me har fått , hehe :)
Klem

mette sa...

Så fin boks til kaffe kapslerne du har? Vet du hvilket mærke så kan jeg måske kjøpe den i Danmark? Finn blog du har:-) hilsen Mette

Unknown sa...

Hei Mette. Jeg får ikke opp noen link til bloggen din , men hvis du ser dette så er den kjøpte på ett varehus som heter Living. Merket vet jeg desverre ikke. Du kan jo kanskje høre på http://livingbloggen.blogspot.com/ om de kan hjelpe ;o)))
Klem Elisabeth

MissMette sa...

Flott kaffestasjon ღ har samme kaffemaskin som deg ser jeg. Men her hos oss går det ikke i så mye kaffe om dagene, litt i helgene :) Likte holderen til kapslene du har... Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem fra Mette

Hanne Mette sa...

Likte veldig godt den kapselboksen din. Ser veldig praktisk ut. :)
Er ingen stor kaffedrikker, men det er godt med en kopp. Har samme kaffemaskin som deg og den er perfekt for sånne smådrikkere som meg.
Ha en god helg!

Fabelaktig sa...

Nydelig kaffestasjon - love nespresso!

Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

klemklem