søndag 22. april 2012

Søndagsfjas ;o)

I dag har vært en mild og fin dag ;o)
Har gått tur og fått gjort litt hjemme også!
Til middag var det lasagne..er helst hverdagsmat det går
i her i huset selv om vi slår til med både ribbe og lammelår
en gang iblant ;o) Men oljer, kaffe, siruper og sjokolade -
der kan man godt unne seg litt ekstra...som en liten lykkepille
i hverdagen ;o))






Jeg fikk en herlig gave av svigerinnen min til bursdagen
i år. Vaniljekaffe, sjokolader og franske vaffler
fra Amundsen, namnam ;o)

Har jeg fått ryddet ut den "gammle" delen
av yttergangen  også i dag og vi har tapetsert den siste veggen der.
Nytt skap skal opp til oppbevaring av luer osv!
Ellers har vi det knall ryddig!!!!




....så lenge jeg ikke zoomer ut! ;o))))



Haha..får rydde i morgen ;-P
Har bestillt meg en"liten" ting på nett i dag forresten.
Har lett etter noen jeg kan ha i stuen som kontrast til alt
det lyse. Kunne tenkt meg en trestjerne og i dag fant jeg ;o)
Den er hele 47 cm lang da :-O Lurer på om den
kanskje er for stor men får se når den dukker
opp i posten ;o))))

Ha en fin søndagskveld ;oD

Stjerneklem fra meg ;o))))






1 kommentar:

Lindas Lille Leilighet sa...

Haha! Herlig! Godt å se at jeg ikke er den eneste som rydder i morgen;) Ha en fiiin kveld:)

Klem