torsdag 24. mai 2012

Utfordring : kamera

Søte Maia har en utfordring denne månden om å dele
hvilket kamera vi bruker til blogging.
Jeg elsker mitt Nikon D40. Det er enkelt å bruke og bildene blir alltid
 klare og fine. Jeg bruker vanligvis 15x55 mm linse men
har også telelinse.



Telelinse er supert når du har barn både til 
skoleforestillinger og 17 mai tog ;o))
Jeg har også stativ men bruker
det sjelden.



Dette kamera er gammelt da jeg tidlig begynte å interessere 
meg for fotografi. Det har fått seg noen gode dunk og
skulle nok hatt seg en rens siden det var med på
flere ørkenturer da vi bodde i Qatar!




I`m a Nikon girl ;o)

For å se flere bidrag til utfordringen til Maia
klikk her ;o)))


Klapp & klem fra meg ;o)))







2 kommentarer:

Jatte sa...

Masse lykke til i utfordringen :D

Ha en fin helg -
Klem jatte :)

Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

Anonym sa...

Masse lykke til i utfordringen:)
Ønske deg ei flott og varm pinsehelg:)
Klem