onsdag 8. august 2012

Keramikk "trådvase"

Jøjemeg så mye fint det har kommet inn på 
Kremmerhuset de siste dagene. Jeg er svak for hvit keramikk og 
nå har det kommet inn vaser, lykter, figurer, fat
og krukker ;o))))
En vase ble med hjem fra jobb i går. Vi fikk bare fire stk
inn av denne og den har trådmønster...
Nydelig !





Jeg vet ikke helt hvor den skal ende opp enda..kanskje på
ett lysbrett - eller i vinduskarmen? Syns jeg noe er fint
så finner jeg som regel en plass til det ;o))))




I dag er jeg ò så trøtt (gjesp)!!
Ble litt sen kveld pga Sex and the city maraton på
tv3 (har blitt endel sene kvelden pga det
 faktisk kremt) ;))

Nei, får vel starte dagen....trøtt som jeg er.
Heldigvis fri i dag ;o) Så skal vi i bryllup
på lørdag GLEDER meg ;oD
Eneste problemet er at jeg har ingen kjole men
 har bestilt en på nett - har litt hjertet i halsen
om den kommer før lørdag!!!


Ha en fin dag da ;o)))


Klemmer fra trøtte meg ;o)









5 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

stilig vase..
Ha en fin dag
klem

House of Josefine sa...

Se på den, så fin! Sånn vil jeg også ha..Tror jammen meg jeg på ta turen til Kremmerhuset ASAP!!! Tøtt du med? Hahaha Ups,sitter nok oppe jeg også, og ser på Sex & the city...har vel sett den serien hundre ganger,men får ikke nok.
Ha en fin Onsdag=)Klem Josefine

Fabelaktig sa...

Den vasen var bare rett og slett finfin!

I dag skinner solen på Nesåsen, deilig!
Håper sola skinner hos deg også :)
klem

Gitte sa...

Kjempestilig!
Ha en herlig kveld!
Klem Gitte

michele sa...

i love the texture and beauty!

smiles to you, beautiful blogger.

michele