onsdag 29. august 2012

Onsdag....

Heisann dere ;o)
Det har visst ikke hvert så mye blogging de siste
dagene. Mye jobbing og lite søvn gjør at energien
er så som så :-p

Tror det blir kos i benken med slettvoll bøkene i kveld ;o)

En positiv nyhet er at jeg har fått bestillt nytt
vitrineskap JIPPI ;oD
Det er litt mindre en det vi har nå og nå må
jeg bare få slengt det andre inn på Finn!!
Dere som følger meg på instagram
(mjaseth) vet jo litt om dette ;o))



Denne rullen er ett gammelt sjøkart vi har arvet 
fra 1937. Tenkte kanskje vi får plass til dette
på veggen når det nye skapet  kommer opp
på mandag ;o)
Mer om skapet kommer senere ;)

Ønsker dere en fin onsdagskveld ;o)
Her blir det tidlig kveld.....


Varme klemmer fra meg







2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Jeg har savnet deg!
Såå kos med ett innlegg fra deg også :)

Her fant vi fram brekkjernet og rev litt vegg etter jobb. Jeg gleder meg til fabelaktighjemmet kommer på stell, nå er det bare gipsstøv og senga er i stua og kaos og atter kaos! Men det blir fint da... hihi!

Fabelaktig kveld, søta!
smil&klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Spennende med nytt vitrineskap:)) Og et gammelt kart sier du!! Loppehjertet hoppet over et slag der:P hihi!