fredag 21. september 2012

Deilig, strikket & grafisk ;o))

I går kom det nye pleddet jeg hadde bestilt
i posten *lykke* ;o))) Var faktisk finere enn jeg 
hadde trodd og det er sånn herlig strikket ;o)
Det er hvit i bunn på ene siden og svart på
den andre så det er herlig at jeg kan 
variere litt!




Med tente lys i går kveld, strikke pledd,
lysslynge og de nye strikke pottene fra
House Doctor vil jeg si at høsten
definitivt har kommet her i huset ;o))




Boligpluss dukket opp i postkassen også i går med
vinneren av Norges vakreste hjem. Ett 
imponerende kreativt hjem!! Love It!!!

Så vidt nærmer julen seg også og vi har fått vite
julevarene på jobb ;o)) (kremmerhuset).
Dere kan glede dere til lyshus alla Khäler, lysfat i tre,
tre forskjellige lysslynger, paljettpute i sølv, nydelige kranser,
lysestaker i tre og sølv, nyyyyydelige porselens-stjerner
til juletreet...& mye mer !
Alle hjerter gleder seg ;o))))


Ønsker der en flott høstdag 


Her er det sol ;o))))







9 kommentarer:

Flisan sa...

så fint pledd !! nydelig, og du har så fin stue, skulle gjerne inntatt høsten i den stuen der !
god helg :-)

Hauge sa...

Det pleddet ville gitt meg haustføkelsen også!! Vakkert!!

Anonym sa...

Hvor har du bestilt teppet? Sååå fint det var da! Jeg holder på å strikke en karrigul pute i grovt garn. Ville passet perfekt til teppet...

Fanny

Anette Willemine sa...

Dette var stilig. Likte veldig godt det pleddet. :o) Du har det så delikat.

Ønsker deg en strålende helg!

Klem,
Anette Willemine

Anonym sa...

Så kjempefint pledd,likte det kjempegodt:)
Du har det så fint!
God helg til deg!

Unknown sa...

Heisann ;-) pleddet er faktisk bestilt på ellos ;) Kjempe fornøyd ;-)
Klemklem ;))

Frøken Loppe sa...

Så fint pledd!!!
Kjekt når ein får pakke i posten ;o)

God helg!

klem ib

Hege sa...

så gjennomført!

Unknown sa...

Tusen takk ;))