fredag 26. oktober 2012

Jeg må bare....

Ja, jeg må faktisk bare få vise noen bilder av
huset som vant prisen Norges vakreste hjem
i høst- selv om mange av dere nok har sett bilder herfra før ;)
Jeg elsker det huset. Det er så inspirerende og
viktigst av alt: så personlig ;o)
Huset er er ett gammelt Bandidos lokale og tdligere
landhandleri som er pusset av så å si
 fra grunnen.
Se & bli inspirert ;o)






Dette hjemmet er slett ikke min stil men det er så mange
elementer her som jeg liker!




Elsker denne svarte stolen (har ønsket meg en en stund nå).
og elsker kontrasten mellom det blanke bordet
og det røffe lysfatet!






For å se flere bilder
kan du gå inn på Boligpluss å
ta en titt her ;o)


Nå blir det taco kveld her i
gården som storebror har
bestillt ;o)


*God helg*





Ingen kommentarer: