fredag 2. november 2012

Bloggtreff på Moi ;o)

Da var tiden kommet og i morgen drar jeg over til Stavanger
for å være med på Førjuls-bloggtreff hos jentene på
Den franske landstil på Moi ;o))
Vi er 47 interiørbloggere fra hele landet og dette
er mitt første bloggtreff så sommerfuglene er
på plass...;o)




Det er Maia med bloggen Fabelaktig som har stellt
istand denne eventen. Kjempe flink..og har fikset
sponsorer og det hele!!






Dette er bare noen av sponsorene ...

Dette blir jo skjære julaften og ikke nok med dette men
jentene på Moi skal holde moteshow for oss, godt i
glasset, litt å spise, vi kan vinne Ny dag -
& de har til og med lagd
goodiebags til oss de også!!





Wiiiiii, kjenner jeg er skikkelig spent.
Ikke kjenner jeg noen heller....men
det går nok bra ;o)


*Smileklemmer* fra meg ;o))))









6 kommentarer:

Tone sa...

Hei !!!
Det kommer til å gå såååå fint:))
Jeg gleder meg!
Klem
Tone

nr.15 sa...

Heldigen du, og dere 46 andre:))

Unknown sa...

Du "kjenner" meg!!! ;-)
Gleder meg!!

Vicky

Unknown sa...

Du "kjenner" meg!!! ;-)
Gleder meg!!

Vicky

Anonym sa...

Knall kjekt å treffa deg :-)

Bolettes hus sa...

Skjønner at dere hadde et supert bloggtreff!!

Nydelig blogg du har!!
Her måjeg følge med!
Klem Kari