søndag 2. desember 2012

Advent

Heisann.
Det har vært en travel helg i idyll huset med både
jobb hele helgen, julegrantenning, julebord
med Kremmermusene & Julemarked i hgsd
 men nå er det tent i ovnen og lysene er
tent så får prøve å slappe litt av
selv om tankene om alt
som burde gjøres
svirrer i hodet ;)






Etter vi var på Julemarked i dag som var
kjempe koselig- hvor det ble med herlige brente
mandler, kristorn og hjemmelagde hvite stjerner
 hjem har jeg og lillebror satt oss ned å åpenet dagens
pose i Panduro adventskalender ;o))
Kjempe koselig kalender!
Skal se om jeg får vist
den i morgen ,o)


Ha en fin første søndag i advent ;o)


Klemklem







6 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig stemning ♥

Unknown sa...

Så flott, og personlig, bildelist!
og for en koselig adventsstake:)
ønsker deg en fin søndagskveld...

Anonym sa...

ååh, jeg liker stilen din bare så godt.
her har det vært full fres i dag også, vasking,klessvask, baking, rydding, besøk, og kommet til bunns i julepynt eskene.
men snart kan vi bare nyte.
ha en fin søndag videre

Fabelaktig sa...

Hei søte deg!
Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

Fruehuset sa...

Hei hei:)
Kooselig adventstake!
Er så kjekt med slike ting som ein kan enkelt endre pynten på.

Hørres gøy ut med julemarked altså - det er ein fin del av jula.

Ha ein flott søndag vidare!

Jatte sa...

Fine bilder!!:)

Ha en fin ny uke -
Klem Jatte :)